2_smuti

5 tipp, hogyan étkezz egészségesen munkaidő alatt

5 tipp, hogyan étkezz egészségesen munkaidő alatt

Elfogyasztott ételeink hatnak mindenre: kreativitásunkra, hatékony munkavégzésünkre és arra, hogy hogyan érezzük magunkat a bőrünkben. Íme 5 egyszerű tipp az egészséges étkezéshez:

1.Gyümölcs
Tévhit, hogy a gyümölcs hizlal! Tele van rostokkal, természetes cukrokkal és antioxidánsokkal, amik pillanatok alatt energiát adnak, erősítik az immunrendszert és lassítják az öregedési folyamatokat. Éhgyomorra nyugodtan egyél gyümölcsöt!

2.Turmix
A turmixokkal rengeteg tápanyagot vihetsz be a szervezetedbe. Könnyen emészthető, nem terheli az emésztőrendszeredet.

A zöldturmixok a legtáplálóbbak. Turmixolj össze gyümölcsöket (banán, alma, narancs, mangó) leveles zöldségekkel (spenót, zellerszár, madársaláta), és tegyél bele PlanetBIO Perfectly green keveréket, így egy tökéletes ásványanyag, antioxidáns, aminosav és rost forrás készítesz magadnak!

3.”Édesség” 
Otthon pillanatok alatt elkészítheted:
Mogyoró v. mandula v. kesudió , szárított gyümölcs, PlanetBIO kakaótöret, datolya, PlanetBIO Inca bogyó.

Aprítógépben aprítsd fel, majd mézzel v. juharsziruppal gyúrj belőle enyhén ragacsos masszát, amiből apró golyókat formázva kész a tápláló édesség.

4. Saláta mix

Saláta, aprított káposzta, paradicsom, stb…, készítsd el kedvenc öntetedet, de csak közvetlenül elfogyasztás előtt öntsd rá a salátára, hogy az friss-ropogós maradjon! Adhatsz hozzá hántolt kendermagot, tökmagot vagy napraforgómagot. A legegyszerűbb dresszing: olivaolaj, citromlé, Himalaya só.

5. Kiszállítás

Amennyiben nincs időd, válassz egy számodra megfelelő minőségű ételkihordó céget. Mi ajánljuk figyelmedbe:
http://nyersetelakademia.hu/
Itt biztosan találsz kedvedre való tápláló ételeket!

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>